FORTZA PARIS

13 Giu, 2020 | Gavoi | 0 commenti

Di Antonio Marchi Soru

Eris a bortaudie ch’est crompiu a bidda, cun sa muzere e sa fiza, Carmelo Cicalò, ghiradu dae Siena pro traballu uve at apertu un’atividade e in prus, cumente a sempère, est proponende sos “produtos” de sa logu nostru e de ateros logos de Sardigna.
M’at batidu in Donu su libru de Photographias de Marco Cheli e Eleonora Mainò, chi l’at azudadu e iscritu paris su “Testu” chi una note de Ghennarju in Zagabria m’at mandadu pro lios bortare in Sardu pro mesu de Carmelo.


Unu traballu comintzsdu deretu istontonadu dae Antibioticos e drogas contra su dolore. Dies de patimentu chi sighint galu oe.
Su traballu l’apo sighidu in bidda finas a Zovia Lardajola, colada male e ocannu puru brinchiada sa Sortilla de sos Tumbarinos, e sas primas dies de Marthu.


Bortande su Testu dae s’Italianu apo manizadu su limbazu de cada die e “Gergale”, de su mundu de sos Palos. In s’83 apo bendidu su caddu nigheddu, Roy Renè, pro mesu de amigos de Aristanis a ateros amigos de Siena. In s’Agustu de su 75, Militare in sa Burvulera de Rapolano e Sinalunga, soe andadu a biere su Palu pro sa prima borta, Birra e sudore e ampullas prenas de pissiu in mesu a sa Pratha, cotura longa de 2 dies in mesu de zente prus maca de nois, su prus cun e paris a sardos chi traballavant in Cubiles e Iscuderias a furriu de Siena.
A pustis totu sa zoventude mi l’apo colada cun e in mesu de Caddos e galu como , si capitat, atrivimus.
A mimi su libru e s’istoria est agradat meda cha contat sa vida de sos pithinnos modios dae Sardinna ifatu a unu Visu, cussu de currere in Su Palu de Siena e essèrede Numenados. Medas los apo connotos, callecunu at curtu carchi caddu meu, in Sa Itria Gavoi e Bultei, e est arrumbadu amigu in su tempus, Massimo Coghe, e ateros chi como nn mi venint a sa conca chi si sacrificant cada die pesande a sos impuddiles a illimpiare iscuderias, ponnere a gustare e buchistrigliare Caddos e a los aprontare a sas cursas.
S’urtimu chi apo connotu Titia Atzeni presentadu dae Pepe Costeri.
Finidu su Coronavirus ispero de de crompere a Siena cun Mauro Ardu parente, a acatare a Carmelo, a Marco e Eleonora.

[custom-facebook-feed feed=1]
“Sant’Antioco Martire 2025” | Festeggiamenti Civili |

“Sant’Antioco Martire 2025” | Festeggiamenti Civili |

In occasione dei festeggiamenti per Sant’Antioco Martire, Gavoi si anima non solo di spiritualità e devozione,(vedi il programma religioso) ma anche di momenti di socialità e intrattenimento pensati per tutte le età.La leva 1974, con la collaborazione...

Una Testimonianza di Speranza dalla Tanzania: Suor Teofrida a Gavoi

Una Testimonianza di Speranza dalla Tanzania: Suor Teofrida a Gavoi

Domenica 27 aprile a Gavoi, ore 19 Una Testimonianza di Speranza dalla Tanzania: Suor Teofrida in Sardegna Nel 2023 ho avuto la gioia di conoscere Suor Teofrida a Lithui, in Tanzania. Da anni opera come volontaria presso l’ospedale di Santa Elisabetta, portando...

Sant’Antioco Martire 2025 a Gavoi |Programma religioso|

Sant’Antioco Martire 2025 a Gavoi |Programma religioso|

Festeggiamenti Religiosi – 25 aprile / 6 maggio La comunità di Gavoi si prepara a celebrare con devozione i festeggiamenti religiosi in onore di Sant’Antioco Martire, dal 25 aprile al 6 maggio 2025. La festa quest'anno è organizzata dalla parrocchia e dalla Leva del...

il mio lavoro

Sviluppo. Realizzazione e Gestione SITI WEB  -Applicativi Web E-commerce . Il webmaster è una figura professionale che si occupa della gestione tecnica e operativa di un sito web. Il suo ruolo principale è quello di assicurarsi che il sito web funzioni correttamente, che sia sempre aggiornato, fruibile e sempre online.

Configurazione e amministrazione dei server web

Spesso il webmaster si occupa della configurazione dei server web e della loro manutenzione, per assicurarsi che il sito web sia sempre disponibile e che funzioni correttamente.

Ottimizzazione del sito web per i motori di ricerca

Il W.M può lavorare per migliorare la visibilità del sito web sui motori di ricerca, attraverso l’ottimizzazione dei contenuti e l’utilizzo di tecniche di SEO (Search Engine Optimization).

Monitoraggio della sicurezza del sito web

Cosi come si assicura che il sito web sia protetto da eventuali minacce esterne, come gli attacchi informatici, attraverso l’utilizzo di strumenti di sicurezza come i firewall e l’aggiornamento costante dei software di sicurezza.

Monitoraggio delle analisi del sito web

Spesso utilizza e analizza le statistiche del sito web per capire il comportamento degli utenti e l’efficacia delle strategie di marketing online, e utilizzare queste informazioni per migliorare l’esperienza dell’utente e aumentare il traffico sul sito