Unu Cursu de Limba e Cultura Sarda in Gavoi

4 Giu, 2019 | Gavoi | 0 commenti

In Gavoi comintzat unu Cursu de Limba e Cultura Sarda

Sunt apertas in Gavoi sas iscritziones a su cursu de limba e cultura sarda livellu a1 pro chie cheret imparare a iscrìvere in sardu e pro chie de sardu e in sardu cheret chistionare. Difatis s’Ufìtziu Linguìsticu de Gavoi est ammaniande unu cursu de limba, de badas pro totus, chi at a durare 30 oras.

Su cursu de limba e cultura sarda ”S’àndala de s’istòria: sa limba, sa zente” est ammaniadu dae s’Ufìtziu de sa Limba Sarda de su Comune de Gavoi e s’at a fàghere in sa Biblioteca Comunale “Frades Satta” a comintzare dae su 14 de làmpadas de su 2019 dae sas chimbe a sas otto de merie.

In su cursu s’at a sighire custu programma:

Contos e contigheddos de istòria; Polìtica linguìstica: dae sa carta europea a sa leze 482/99; Lèssicu e orìgine de sas paràgulas; Limbas, variantes e limbàzos ispetziales; Limba sarda comuna (lsc): règula e norma; Ortografia e grammàtica; Tradutziones, esertzìtzios, leturas.

Sos interessados tenzant contu chi sos oràrios e sas dies ant a essere detzisas cunforme a sa disponibilidade de sa mastra e de sos dischentes e podent èssere cambiadas si ant b’aere esigèntzias particulares de chie s’iscrivet.

A sa fine de su cursu, e in ocasione de sa die ‘L’ischis ma no l’ischis”, ammaniada dae s’Istitutu Bellieni, a sos partetzipantes s’at a dare s’atestadu de frecuèntzia.

Su cursu est ammaniadu dae su Comune de Gavoi, Assessoradu de sa Cultura e Identidade e dae s’Istituto Bellieni.

Pro informatziones e iscritziones mutire a su 333/2136730 o cumpilare su modulu_iscritzione_cursu_limba_20194 

podet iscarrigare innoghe e totu o buscare in biblioteca

 

Sas iscritziones ant a serrare su 13 de làmpadas.

04/06/2019 S’Amministrazione Comunale de Gavoi

La mammografia arriva a casa in camper…a Gavoi il 5 è 6 Giugno

La mammografia arriva a casa in camper…a Gavoi il 5 è 6 Giugno

La priorità sei tu… in tour. La mammografia arriva a casa in camper Il camper sosterà a Gavoi il 5 giugno di pomeriggio e il 6 giugno. Il Centro Screening della ASL di Nuoro provvederà a contattare le aventi diritto tramite invito attivo. Sarà inoltre possibile dare...

IL TALORO GAVOI È SALVO

IL TALORO GAVOI È SALVO

La squadra di Gavoi pareggia a Calangianus e ottiene la matematica certezza di disputare il 25° campionato consecutivo in Eccellenza regionale Sardegna. Calangianus vs Taloro Gavoi: 1 a 1 reti: DE Soldato (C) Falchi (T) Grande festa di giocatori, della dirigenza e...

D.Garau

D.Garau

WebMaster

il mio lavoro

Sviluppo. Realizzazione e Gestione SITI WEB  -Applicativi Web E-commerce . Il webmaster è una figura professionale che si occupa della gestione tecnica e operativa di un sito web. Il suo ruolo principale è quello di assicurarsi che il sito web funzioni correttamente, che sia sempre aggiornato, fruibile e sempre online.

Configurazione e amministrazione dei server web

Spesso il webmaster si occupa della configurazione dei server web e della loro manutenzione, per assicurarsi che il sito web sia sempre disponibile e che funzioni correttamente.

Ottimizzazione del sito web per i motori di ricerca

Il W.M può lavorare per migliorare la visibilità del sito web sui motori di ricerca, attraverso l’ottimizzazione dei contenuti e l’utilizzo di tecniche di SEO (Search Engine Optimization).

Monitoraggio della sicurezza del sito web

Cosi come si assicura che il sito web sia protetto da eventuali minacce esterne, come gli attacchi informatici, attraverso l’utilizzo di strumenti di sicurezza come i firewall e l’aggiornamento costante dei software di sicurezza.

Monitoraggio delle analisi del sito web

Spesso utilizza e analizza le statistiche del sito web per capire il comportamento degli utenti e l’efficacia delle strategie di marketing online, e utilizzare queste informazioni per migliorare l’esperienza dell’utente e aumentare il traffico sul sito